Rokolectiv

Mare eveniment,mare !!! L-am predicat atat si laudat atat in stanga si dreapta, l-am recomandat la amici,prieteni si toti cunoscutii. Deh asteptari mari ce aveam de la acest grandios eveniment. Festival de muzica electronica si arte conexe ii zicea. Cand am ajuns acolo ma intrebam unde au disparut artele astea conexe.

Primul lucru care m-a frapat a fost asteptatul la coada timp de 2 ore , numai pentru acces. Ma asteptam ca inauntru sa fie o mare de oameni. Spre mirarea mea evenimentul era organizat la etajul 4 al MNAC (cel cu barul) ,pe terasa barului,terasa care fusase acoperita. deci cam cat o camera 15 metri pe 25. Maxim !!! Am spus !!

Asa !!! Locul nu putea tine mai mult de 400 de persoane , daca doreste cineva sa ma corecteze este bine-venit sa o faca. Lumea se tot vantura si schimba pe acolo,nimeni parca nu avea astampar sa stea. Am plecat destul de devreme pentru ca imi ajunsase. Data viitoare folositi sala mare de la etajul 2 aia cu podiumul in mijloc !!!!

CIUS !

About cocisflorin

Comentez ca am de ce...

Posted on 25 Aprilie 2012, in Stiri muzicale. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

